Ćwiczenia z Mel B – warto?


Jednym z kluczy do sukcesu w osiągnięciu wymarzonej sylwetki jest odczuwanie radości z ćwiczeń. Dzięki temu unikniemy zniechęcenia i łatwiej będzie nam wytrwać w naszym programie treningowym. To wszystko zapewniają ćwiczenia z Mel B, które są dawką pozytywnej energii. Była Spicetka łączy w swoim programie treningowym intensywny wysiłek fizyczny z przyjemnością i zabawą.

Opracowany przez Mel B zestaw ćwiczeń obejmuje takie części, jak: rozgrzewkę, trening ramion, pośladków, brzucha, nóg, abs, cardio oraz ćwiczenia rozluźniające kończące trening. Systematyczny wysiłek daje rewelacyjne efekty, a sposób prowadzenia treningu przez Mel B motywuje do pracy!

Dla porównania możecie sprawdzić inne popularne zestawy ćwiczeń np. ćwiczenia na mięśnie brzucha, 6 Weidera, ćwiczenia na nogi, ćwiczenia na uda czy inne ćwiczenia odchudzające (joga, basen, taniec).

Ćwiczenia z Mel B – szybki trening pośladków

Celem tego treningu jest podniesienie i ujędrnienie pośladków. Regularne ćwiczenia z Mel B sprawią, że z dumą będziesz mogła założyć obcisłe spodnie, które podkreślą Twoją pupę! Trening na pośladki trwa 10 minut i składa się z czterech rodzajów ćwiczeń:

  1. ćwiczenie – uklęknij i podeprzyj się na rękach tak, aby Twoje kolana były zgięte pod kątem prostym, a plecy wyprostowane. Podnieś prawą nogę i wykonują nią wymachy w bok. Po 30 sekundach powtórz to samo ćwiczenie na lewą nogę.
  2. ćwiczenie– zrób klęk podpartym, a kolana i dłonie rozstaw na szerokość bioder. Prawą nogę podnieś, zegnij w kolanie pod kątem 90 stopni i powoli unieś ją jak najwyżej, aż poczujesz napięcie mięśni. Następnie opuść ją na taką wysokość, aby tworzyła prostą linię z kręgosłupem. Powtarzaj ćwiczenie przez 30 sekund po czym zmień nogę.

Kiedy skończysz, jeszcze raz wykonaj ćwiczenie pierwsze i drugie.

  1. ćwiczenie – Połóż się na boku z nogami ułożonymi na sobie. Dłonią podeprzyj głowę. Zegnij w kolanie nogę przylegającą do podłoża, a drugą, wyprostowaną podnoś do góry i powoli opuść(tak, aby nie dotknęła podłogi). Ćwiczenie to wykonuj przez minutę.
  2. ćwiczenie – Nadal leż na boku z nogami ułożonymi na sobie. Unieś zewnętrzną nogę, zegnij ją w kolanie i prostuj.

Powtórz ćwiczenie 3 i 4 dla drugiej nogi.

Ćwiczenia z Mel B na zgrabne pośladki są bardzo skuteczne i pierwsze efekty zobaczysz już po kilku tygodniach regularnego treningu.

Ćwiczenia z Mel B – trening na płaski brzuch

Ćwiczenia z Mel B na płaski brzuch czyli trening ABS trwa niecałe 9 minut i pomaga wzmocnić kilka partii mięśni. Oto cztery, podstawowe układy, które wchodzą w jego zakres:

  1. ćwiczenie –połóż się na plecach, a nogi zegnij w kolanach. Ręce unieś nad tułowiem i złącz w dłoniach (ręce mają być wyprostowane).Unoś tułów naprzemiennie kierując ręce raz do lewej, a raz do prawej nogi. Wydychaj powietrze podczas skłonu. Ćwiczenie powtórz 20 razy.
  2. ćwiczenie –połóż się na plecach, złącz i wyprostuj nogi, a dłonie oprzyj za pośladkami. Unieś nogi do takiej wysokości, aby tworzyły one z tułowiem kąt prosty (nogi podczas ćwiczenia mają być złączone i wyprostowane w kolanach ). Powtórz ćwiczenie 20 razy.
  3. ćwiczenie – połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach i oprzyj stopy na podłodze. Ręce ułóż za uszami, ale pilnuj, aby w trakcie ćwiczenia nie ciągnęły one reszty ciała. W tej pozycji wykonaj tradycyjne brzuszki, czyli oderwij od podłoża głowę i górną część pleców. Wytrzymaj kilka sekund i wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczeni powtórz 10 razy.
  4. ćwiczenie – Zostań w tej samej pozycji , co w poprzednim ćwiczeniu, a lewą nogę oprzyj na prawym kolanie. Unieś tułów tak, aby prawy łokieć dotknął Twojego lewego kolana. Powtórz ćwiczenie 10 razy a następnie wykonaj je ze zmianą ułożenia nóg.

Przedstawione tutaj ćwiczenia z Mel B na płaski brzuch pomagają rzeźbić górną i dolną część mięśni prostych oraz mięśnie skośne.

"Mel B (6228373667)" by Eva Rinaldi Celebrity and Live Music Photographer - Flickr. Licensed under CC BY-SA 2.0 via Wikimedia Commons
“Mel B (6228373667)” by Eva Rinaldi Celebrity and Live Music Photographer – Flickr. Licensed under CC BY-SA 2.0 via Wikimedia Commons

 

FitPati

FitPati

Bloguję o dietach, odchudzaniu, zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach. Znajdziecie tu również przepisy na smaczne i zdrowe przekąski. Zapraszam do rozmów pod wpisami. Dawajcie znać, czy dania z przepisów smakują, a diety i ćwiczenia przynoszą efekty!

5 thoughts on “Ćwiczenia z Mel B – warto?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *