Dieta Gacy – tajna, a czy skuteczna?


Owiana tajemnicą dieta Gacy to trójfazowy program odchudzania komponowany bezpośrednio dla każdego odchudzającego – zwłaszcza druga faza ściśle zależy od potrzeb i predyspozycji każdego podopiecznego Konrada Gacy. Stała się słynna głównie dzięki prasie bulwarowej, która opiewała sylwetkę Iwony Pavlowicz zawdzięczaną właśnie planowi odchudzającemu Gacy. Jadłospis dla diety Gacy nie jest podany do publicznej wiadomości, zaś poszczególnym osobom jest udostępniany po opłaceniu abonamentu lub osobistej konsultacji z trenerem. Przypomina to, iż żadnej diety nie wolno stosować bez konsultacji z lekarzem lub odpowiednim specjalistą.

Dieta Gacy – założenia

Twórca diety, Konrad Gaca to prezes Stowarzyszenia Walki z Otyłością „Fatkillers”, pomysłodawcą programu społecznego „Chudniesz – Wygrywasz Zdrowie” oraz trenerem personalnym i specjalistą żywieniowym. Dieta powstała jako skuteczny sposób na walkę z otyłością i nadwagą bez utraty mięśni. Jej skuteczność potwierdzają użytkowniczki wielu tematycznych forów internetowych. Największą zaletą diety Gacy jest to, iż nie pozwala odczuć głodu, gdyż zakłada regularne posiłki wraz z odpowiednio wywarzonymi proporcjami białka, tłuszczy i węglowodanów.

Dieta Gacy – przebieg

Skuteczność diety Gacy to odpowiednio skomponowany jadłospis oraz zestaw ćwiczeń skomponowany przez dietetyka i trenera. Program diety Gacy składa się z trzech etapów:

  • Okres motywacyjny, trwa około miesiąca. W tym czasie odchudzający się określa, ile kilogramów zamierza zrzucić i pracuje nad własną motywacją.
  • Okres diety właściwej, którego długość zależy od naturalnych warunków odchudzającego i wagi wyjściowej. Jadłospis układany przez trenera to 14-dniowe cykle, trwające „do skutku”.
  • Okres wyprowadzenia to trwający około 3 miesiące etap umożliwiający zachowanie efektów diety po rezygnacji z menu diety Gacy i zwiększeniu racji żywieniowych. W tym czasie odchudzający straci jeszcze 2-3 kilo.

Dieta Gacy – tajny jadłospis

Trener nie udostępnia publicznie skomponowanego menu. Aby uzyskać więcej informacji na temat diety Gacy niezbędna jest osobista konsultacja z jej twórcą. Nieoficjalnie jednak wiadomo, że podstawą jego jadłospisu jest mięso i to niekoniecznie chude, oraz konieczna jest całkowita rezygnacja z alkoholu i słodyczy. Szeroko komentowana jest obecność w nim karkówki smażonej na smalcu. Jest to jednocześnie wadą diety Gacy – obecność tego rodzaju tłuszczy w jadłospisie budzi nieufność wśród wielu osób walczących o wymarzoną sylwetkę. Ponadto osoby odchudzające się nie są zostawione same sobie, co jest niewątpliwie zaletą. Po zakończeniu każdego etapu mogą one porozmawiać z fizjoterapeutą lub psychologiem, którzy pomogą w przypadku pytań lub utraty motywacji.

Dieta Gacy – aktywność fizyczna


Ważnym aspektem podkreślanym przez twórcę diety Gacy są ćwiczenia. Dlatego oprócz diety, trener przedstawia podopiecznym również spersonalizowany program ćwiczeń. Charakter aktywności fizycznej jest nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej, co ma poprawiać skuteczność diety.

chicken-762829_1280

FitPati

FitPati

Bloguję o dietach, odchudzaniu, zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach. Znajdziecie tu również przepisy na smaczne i zdrowe przekąski. Zapraszam do rozmów pod wpisami. Dawajcie znać, czy dania z przepisów smakują, a diety i ćwiczenia przynoszą efekty!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *